26 augustus 2011

Nude, but not really..


Deze lak vond ik eerst echt niet mooi toen ik hem in de winkel zag.. Maar toen zag ik bij The Polished Perfectionist een swatch van de lak en ik was verkocht! Die moest ik gewoon hebben. Deze lak gaat ook weer uit het assortiment bij de Kruidvat, dus lekker met 50% korting gescoord!


Op zichzelf is Groovy Grey best wel saai.. Amy Grace gebruikte hem ook om een glitter lak over aan te brengen. Ik koos ervoor om dit alleen bij een accent nagel te doen met China Glaze - CG in the City. Dit is een blanke basis lak met oranje, roze en zilveren glitter en zwarte deeltjes. Het geeft een leuk effect, maar ik weet niet zeker of ik deze lak echt mooi vind, het zwart is nogal vreemd hierin..


Gosh - Groovy Grey is kind of a dull polish on its own. But you can spice it up with a bit of glitter. I used China Glaze - CG in the City for the job. This polish contains orange, pink and silver glitters and also black particles. I'm not really sure I like it, I find the black a bit strange..


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten