24 augustus 2011

A new school year!




Gisteren zijn ook de middelbare scholen begonnen, hier in midden Nederland. Ik loop hier stage, dus ook voor mij is het schooljaar weer begonnen, ook al begint de Hogeschool pas volgende week.


Nu heb ik een nailart gemaakt met het thema: School. Zie je het? Het moet op een Amerikaanse schoolbus lijken :P
De geel/goude kleur vind ik heel goed voor dit thema. Het is China Glaze - Golden Opportunity, die toch een stuk meer geel dan goud is. Ik vind het een erg mooie kleur! De zwarte strepen maakte ik met H&M - Manhunter en een striper kwastje. Zoals je ziet ben ik hier nog niet heel handig mee. Mijn rechter hand is nog veel erger..
School has begon here in the Netherlands, so it's time for a school inspired nail art! I hope you all see this was inspired by the famous American school busses.
I used China Glaze - Golden Opportunity for the job. It's more of a yellow then it is a gold colour and I really like it! The stripes are made with H&M - Manhunter and a striper tool. As you can see, I don't have a really steady hand. My right hand is even worse..
















xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten