19 augustus 2011

Almost a dupe


De nieuwe nagellakjes van Chanel, Peridot en Graphite, zijn nu een paar dagen te koop. Hoewel velen net niet voor de deur van de parfumerie hebben geslapen om ze te bemachtigen, doet het mij bar weinig. Als ik ze zie op swatches denk ik niet gelijk: 'hebbehebbehebbehebbe' *kwijl*. Integendeel zelfs, eigenlijk is het eerste waar ik aan denk de prijs van deze lakken. €22,00 moet je neerleggen voor een nagellak van Chanel. Dit gaat me gewoon een beetje te ver en ik weet zeker dat mijn vriend me volledig voor gek verklaart als ik het wel zou kopen. Hij vind het nu al gek dat ik laatst op het vliegveld een flesje OPI kocht voor zo'n 13 eurootjes.. En daar heb ik toen zelf ook wel even over moeten nadenken ;)


Gelukkig begonnen in nagellak land alweer mensen zich af te vragen of hier een dupe voor te vinden was. Bij het zien van Graphite kunnen er zo alweer een paar andere namen in je hoofd komen. De winnaar was toch wel OPI - Lucerne-Tainly Look Marvelous, al is het geen exacte dupe. Lucerne is wat donkerder, maar dat mag de pret niet drukken. Toevallig heb ik deze dus pas geleden al aangeschaft en ik ben erg blij met deze Chanel look-alike :)


In direct zonlicht laat Lucerne haar most Marvelous kant zien en lijken de glitter allerlei kleuren te krijgen. Ik heb vooral veel groen en blauw gezien. In deze foto heb ik het redelijk kunnen vastleggen.

Voor Peridot is het een stuk lastiger om een nagellak te vinden die er echt op lijkt, maar dat komt vast nog wel. Voorlopig ben ik hier al een heel tevreden mens mee!


xx
Kayleigh


Geen opmerkingen:

Een reactie posten