15 augustus 2011

Ruby Pumps


De gezamelijke vakantie van mij en mijn vriend is vanaf vandaag officieel voorbij.. Hij is weer aan het werk, maar ik heb nog even te gaan voor school weer begint. We hebben 3 weken lang regen en druilerige dagen gehad. En dan.. begint vandaag opeens de zon te schijnen!! Het is gewoon echt niet meer leuk nu. Volgend jaar boeken we gewoon een last-minute naar een zonnige plek!


Door het weer heb ik niet eens mijn open pumps aan kunnen doen! Wel mijn laarsjes, die ik eigenlijk voor de herfst/winter had gekocht :') Gelukkig maar dit lakje alles weer goed. Ruby Pumps van China Glaze is echt een prachtig lakje! Door velen al benoemd als dé perfecte rode lak en ik spreek ze zeker niet tegen. Het is een rode jelly lak vol zilveren en rode glitter, die in twee lagen een goede dekking geeft. Dus: makkelijk aan te bregen en met een geweldig resultaat.


Hier kan je de glitters beter zien. Dit is er weer zo een waarbij ik de eerste uren niet kan stoppen met staren.
Ruby Pumps is een echte kerst lak en meestal komt hij dan ook elk jaar wel terug in speciale kerst setjes van China Glaze. Ik vind een goede rode lak echter op elk moment kunnen, gewoon voor dat extra beetje glamour. Net als wanneer je mooie hakken aandoet eigenlijk!

Het mag duidelijk zijn, Ik ben dol op deze lak!

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten