21 augustus 2011

China Glaze - Skyscraper


Zonder een beetje zonlicht is het onmogelijk om echt goede foto's te maken van je nagels. Zeker als je glitter nagellak op hebt! Vandaag is zo'n dag dat het onmogelijk is..  Daarom ben ik blij dat ik deze foto al een paar dagen geleden heb gemaakt, omdat ik stiekem altijd wat achterloop met posten op mijn blog. Maar daar krijg je veel moois voor terug ;)


China Glaze - Skyscraper is toch wel het meest spectaculaire lakje van de Metro collectie. Hij bestaat uit lekker veel zilveren glitters in een donker blauwe jelly basis. De lak is iets dikker dan normaal en is daardoor makkelijk te verdelen over je hele nagel. Ik had na twee lagen volledige dekking. Bij het verwijderen van Skyscraper kreeg ik toch wel een hele leuke verassing. Voor een glitter lak is hij heel makkelijk te verwijderen! Na een minuutje of twee je watje met nagellak remover ertegenaan te houden kan je hem zonder problemen van je nagel vegen. Wel goed je handen wassen om alle glitters weg te krijgen.


China Glaze - Skyscraper is in my opinion the most spectacular polish from the Metro Collection. It contains many silver glitter particles in a dark blue jelly base. It's a little bot thick but it stil can be applied very easily. Two layers give full coverage. For a Glitter polish, it also is very easy to remove! Just hold your cotton for a minute or two longer and it comes off without a struggle.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten