13 augustus 2011

Green-wich Village


De vakantie is alweer bijna voorbij.. Jammer genoeg is het niet echt lekker weer geweest, maar heeft het vooral geregend hier in Nederland. Afgelopen woensdag was het eindelijk wel een keer lekker weer, en dat betekende voor mij en mijn vriend: Efteling!! Hier zaten we op te wachten! Want met regen een uur in de rij staan bij Joris en de draak is natuurlijk ook niets.. Om nog niet te spreken van hoe je in de achtbaan zelf zit :')


Om toch nog een beetje een zomers gevoel te krijgen gebruik ik op mijn nagels lekkere felle kleuren. Lekker opvallend en vrolijk! Dit is OPI - Green-wich Village, het is gewoon dé groen waar je aan denkt bij groen. Voor mij in ieder geval. Zo zie je ze niet vaak, maar het is zo mooi!


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten