11 maart 2011

Spicy

Dit lakje stond al eerder op mijn site, maar volgens mij is deze foto veel mooier! Je ziet 2 laagjes Catrice - Spiced Bronze(uit de LE caramé collection), met base en topcoat.


Het is een mooie oranje kleur met veel micro glitter erin, wat het heel feestelijk en vrolijk maakt! Nu het weer wat beter weer word, wil ik ook meer vrolijke, lichtere kleurtjes gaan gebruiken. Tot nu toe is mijn nagellak collectie vooral deze winter gaan groeien met kleurtjes die ook bij dat seizoen paste. Tijd voor kleur dus! Ik zag dat ik niet eens een goede licht blauwe lak heb!

Als begin van mijn nieuwe vrolijkere deel van mijn stash heb ik al één lakje gekocht. Ik stapte de Trekpleister binnen om te kijken of de nieuwe Catrice LE er al was, en ja! De nagellak viel me alleen best wel tegen..


C01 pink spring, C02 coral’s enchanted garden, C03 lavender breeze en C04 walk in the woods. 
Pink spring is helemaal niet 'Pink' maar paars! Ik vond hem in de winkel teveel lijken op Lucky in Lilac, dus dan koop ik doe liever een keer. 
Coral's Enchanted Garden, tja, koraal kleuren hebben mij nog niet overtuigd.. 
Lavender Breeze vind ik voor mezelf te licht! Het lijkt bijna wit en ik denk dat je de subtiele kleur alleen zult zien als je er een wit a4tje naast legt.
Walk In The Woods bleef over. Hier had ik gewoon niets op aan te merken! Ik heb zo'n kleur nog niet in mijn stash en op het eerste gezicht is hij heel anders dan Lost in Mud en Absolutely Chincilly. Het proberen zeker waard dus! Hij ging dan ook met mij mee naar huis.




Het flesje vind ik echt heel pretty! Ik wordt al helemaal vrolijk van de bloemetjes op de dop en het flesje. Binnekort te zien op mijn nagels!




Catrice LE nail polish is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten