28 maart 2011

De zomer komt eraan!

Met dit mooie weer heb ik echt zin om alle leuke kleurtjes uit de kast(of het winkel schap) te trekken. Het meest opvallende kleurtje dat ik op dit moment bezit is toch wel Barry M - Pale Lemon Yellow. Vorige zomer was dit een van mijn favoriete kleurtjes, samen met Catrice - Sold Out Forever. Op dit moment is het felle geel echter toch een beetje 'too much' voor mij. Maar het valt wel heel goed te combineren!


Met een zwarte crackle coat erover! Het resultaat vind ik echt geweldig! Het is fantastisch om te zien hoe het heldere geel achter het zwart tevoorschijn komt. Dit is een van de beste combinaties ooit! Ik wil hiervoor heel graag mijn goede vrienden van Barry M bedanken, voor hun prachtige nagellak.

Barry M nagellak is te koop via alice and jo's havesentials voor €3,99, de crackle top coat voor €5,10.

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten