25 maart 2011

Coming up!

Ebay is af en toe echt mijn beste vriend! Vooral als het om nagellak gaat kan ik hier uren speuren naar goedkope exemplaren. Deze maand kreeg ik geld terug voor een aankoop die niet door kon gaan. Dit kwam op mijn paypal rekening te staan en ja.. Dat kan daar toch niet zo zielig blijven staan? Dus heb ik ook Ebay gekeken naar wat leuke lakjes van China Glaze. Dit is mijn bestelling:

Towel Toy Boy



Agent Lavender



Secret Peri-wink-le



Japanese Koi




Ik denk dat dit een goede aanvulling is op mijn collectie lente/zomer kleurtjes?
Ook bestelde ik een nieuw flesje INM - Out the door topcoat. Mijn huidige flesje is nu half gebruikt en ik merk dat het kwastje niet meer zo makkelijk bij de lak komt.. Hij zal sowieso niet zo heel lang meer mee gaan.
In totaal kost dit me inclusief verzenden 28,95 dollar, wat uitkomt op ongeveer 20 euro. Ik kom dus uit op 4 euro per lakje! Niet slecht toch? Nu nog hopen dat het zonder extra toeslag door de douane komt haha.

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten