15 maart 2011

Walk In The Woods

Een paar dagen geleden gaf ik hier al mijn mening over de nieuwste LE collectie van Catrice, Floralista. Hiervan mocht er maar 1 lakje mee naar huis en ik kon niet wachten om hem te proberen!


Mijn eerste gedachte was: 'Dit zou een goede kleur foundation zijn voor mij!'. Haha echt waar! Mijn stash bestaat vooral uit opvallende, veelal donkere kleuren. Dit is dus iets heel anders. Hoe langer ik het echter op had, hoe leuker ik de kleur begon te vinden! Doordat het niet zo opvalt, kan je het eigenlijk altijd op doen.
Het is dus perfect als je iets neutraals zoekt, maar geen zin hebt in een french mani.
Ik denk dat er meer van dit soort kleuren hun weg gaan vinden richting mijn Helmer!


Catrice LE nagellak is te koop bij Trekpleister en Kruidvat voor €2,49

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten