28 februari 2011

Matt vs. Shiney

Sinds ik van Catrice Run forrest Run en de Matt top coat heb, heb ik ze al een paar keer gebruikt. De Matt top coat heb ik eigenlijk alleen maar met RFR gebruikt. Tot nu toe heb ik er echter nog geen goede foto van kunnen maken.. Deze keer wel!


Ik heb eerst mijn nagels gelakt met RFR en een laagje INM topcoat. Ik vind de kleur toch een beetje saai.. Daarom heb ik de helft van mijn nagels mat gemaakt met de topcoat van Catrice. Zo zie je ook heel goed het verschil met en zonder matt top coat. Ondertussen heb ik het al 5 dagen op. Dit weekend heb ik gewerkt, waardoor er heel veel nagellak af is. Nog maar 3 nagels zijn helemaal mooi! Maar ik wou graag weten hoe lang het matte blijft zitten. En ik kan je vertellen, het is ondertussen niet meer echt zichtbaar. Het mat effect houd dus niet zo lang.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten