5 april 2011

Secret Peri-wink-le

Tada! Ze zijn er! Mijn China Glaze lakjes van Ebay. Al 5 dagen nadat ik een mail kreeg dat ze waren verstuurd, werden ze bezorgd. Echt heel snel als je bedenkt dat ze helemaal uit Amerika komen.


VLNR: Japanese Koi, Agent Lavender, Towel Boy Toy, Secret Peri-wink-le

Ik schrok een beetje van de kleur van Japanese Koi, het is echt heel erg fel. Maarja, wat verwacht je eigenlijk anders van een neon haha! Ondanks dat deze het meeste opviel begon ik met de minder opvallende kleuren. Als eerste: Secret Pwri-wink-le.


Wouw! Hij is echt heel mooi! Ik twijfel nog steeds wat voor kleur het is. Soms is het echt blauw en op andere momenten meer paars. Ik ben er echt verliefd op.

Dit is zeker niet de laatste China Glaze lak die ik heb gekocht!


Ik kocht deze lakken via Ebay en betaalde omgerekend €4,- per flesje, inclusief verzendkosten!

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten