4 juli 2011

Solden!

Het is weer vakantie!! Als je in België woont weet je wat dat betekend, Solden! Zelf ben ik een echte Hollandse, dus ik hou van koopjes. Gisteren was er een koopzondag in Antwerpen en ik moest deze kans gewoon pakken om te gaan shoppen! Dit zijn een paar van mijn koopjes.


Soms kan ik de H&M echt half leeg kopen, maar nu kocht ik slechts 1 ding! Dit broekje doet zich heel slim voor als rokje. Ik hou erg van korte broekjes, maar een rokje staat nou eenmaal leuker. Perfect dus!


Bij de Vero Moda kwam ik dit rokje tegen. Taille rokjes zijn echt wel favoriet bij mij en als er een bloemen print op kleding staat word het alleen maar leuker. Later kwam ik ook nog ergens een broek tegen met zo'n print. Echt super leuk!! Helaas vond mijn vriend het geen goed idee, die heb ik dus maar laten hangen...


Ik ben een groot fan van felle kleuren. Deze Nike's zijn dan ook echt perfect!! Ik heb ook al blauw met witte Nike Court Force, nu heb ik eindelijk dit paar Nike Dunk hi, een model wat al lang op mijn verlanglijstje staat!


Sinds kort zit er in Antwerpen ook een River Island! Hier kocht ik bijna die broek met bloemetjes patroon. Wel kocht ik een gewone spijkerbroek, oranje topje en deze schatjes. Aan de binnenkant zit een randje nep bont(?) wat je ook in hele goedkope nep uggs vind. Ze zitten echt super lekker en ik vind ze perfect als winter laarsjes. Dit betekend dus wel dat ze nog even in de kast moeten blijven staan tot in de herfst ofzo, maar ik heb het ervoor over!


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten