8 juli 2011

OPI - Shatter

Ze zijn er! Mijn white, red en silver shatter van Ebay. Mijn hart maakte weer eens een sprongetje bij het zien van de gele envelop.


Oehh wat zijn ze mooi. De shatters zitten in het bekende OPI flesje en hebben ook het geweldige kwastje. Ik vind het wel een behoorlijke tegenvaller dat het shatter patroon op het dopje gewoon een plastic hulsje is, wat er dus afkwam toen ik een flesje openmaakte..


Ik kon niet wachten om de Silver Shatter uit te proberen, hier ging het me eigenlijk om! De White en Red Shatter zijn vooral gewoon voor het hebben. Ik besloot hem uit te proberen over witte nagellak, Catrice - Snow Motion!, en het effect bevalt me goed! Het staat heel vrolijk, echt zomers met precies genoeg glitter.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten