19 juli 2011

Topcoat frustraties

Ahh wat begin ik eigenlijk een hekel te krijgen aan topcoat! Het is de bedoeling dat je dit spul helemaal op kan maken lijkt me? Helaas wordt mijn lieve INM topcoat dikker zodra je bijna op de helft van het flesje bent.. ook kan je dan niet meer normaal bij het product in het flesje. Nu heb ik dus twee halve flesjes, waarvan er 1 nog bruikbaar is en ik ook nog gebruik nu en 1 die veel te dik is.
Op zoek naar de oplossing.

De makkelijkste oplossing is natuurlijk een nieuwe kopen! Ondertussen ben ik INM eigenlijk wel een beetje zat, omdat je al zo snel moeilijk moet gaan doen om je topcoat uit het flesje te krijgen. Dus ging ik op zoek naar een andere. Meestal ga ik dan als eerste kijken wat ik allemaal kan krijgen via deze Ebay shop: http://stores.ebay.nl/Enchanted-Beauty-Spot. Hier zijn erg veel merken te koop zoals China Glaze en OPI, maar ook CND, ORLY en Essie. Ik bestelde hier maar weer wat spulletjes.



Als nieuwe topcoat heb ik gekozen voor ORLY - In A Snap. Op MUA krijgt deze veel goede reviews. Tevens vind ik het Formaat erg gunstig. Bij de Ebay shop is hij te koop voor $7,50 voor 18 ml. Een lekker groot flesje dus.



In de shop kwam ik ook deze lekkere grote flessen tegen van CND. Ze bevatten maar liefst 68 ml product! Over CND - Stickey vond ik ook veel goede recensies, dus kocht ik een flesje. Wel eerst maar een kleine, de grote fles gaat vast wel op, maar ik vind het zonde als hij niet bevalt.. Ik kocht een flesje van 9,8 ml voor $6,75.



Na de top- en basecoat die ik echt nodig had kon ik het natuurlijk ook weer eens niet laten om een gewone nagellak te kopen. Al sinds ORLY de Cosmic FX collectie uitbracht wil ik Space Cadet hebben en nu is het dan eindelijk zover. Gewoon, omdat het kan! De ORLY lakken kosten $8,50.
Als laatste voegde ik ook nog een fles nagellak verdunner van ORLY aan mijn mandje toe. Altijd handig en zo kan ik misschien mijn INM - Out The Door topcoat nog redden. Voor een fles van 60ml betaal je $5,50.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten