18 juni 2011

Austin-tatious Turquoise

Het eerste OPI lakje wat ik in mijn leven op heb, en I love it!! Ondertussen heb ik deze 5 dagen op mijn nagels en ik heb geen chips en slechte een klein beetje tipwear. Veel beter dan wat ik tot nu toe gewend ben van nagellak.


Austin-tatious Turquoise is een blauwe glass flecked lak. De glans is echt heel mooi, in bepaald licht heeft het een paarse glans. Dit is goed te zien in het flesje, maar veel slechter op je nagels(al viel het mijn vriend wel gelijk op aan mijn nagels?). Hij brengt super goed aan! Ik heb ook weleens gelezen dat AtT nogal waterig kan zijn en dus echt vreselijk om aan te brengen. Hier heb ik gelukkig geen last van gehad. Wel vind ik hem redelijk sheer, maar na 4 dunne of 3 iets minder dunne laagjes is hij wel gewoon dekkend.

Tot nu toe ben ik echt super blij met mijn OPI lakjes en ik kan niet wachten tot mijn shatter lakjes binnen komen! Ze zijn zeker het geld waard.

Ik kocht deze OPI lak voor €12,90 in de Tax-Free shop op het vliegveld.

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten