28 december 2010

Catrice - Crispy Crimson

Het is alweer heel even geleden dat deze collectie in de winkels lag, de 'Expect the unexpected' collectie van Catrice. Maar wat zijn het geweldige lakjes! Ik bezit ze allemaal en gebruik ze regelmatig. Dit is Crispy Crimson, een prachtige rode kleur.


You see? Het leukste vind ik nog dat dit maar 1 laagje is. 1 laagje rode lak!! Als ik Bloody Mary To Go van Catrice op doe zie ik na 5 lagen nogsteeds het randje van mijn nagel.. Vooral daarom hou ik van deze lak en van de ander lakjes van Expect the Unexpected. Ze dekken allemaal in 1 laagje!
Op de foto kan je volgens mij nog wel een beetje het randje van mijn nagel zien.. maar ik klaag zeker niet over dit resultaat na 1 laagje lak! Die dag had ik trouwens mijn middelvinger bezeerd aan een kartonnen doos :'( Je kan een klein wondje zien.

Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,49, dit lakje is echter niet meer verkrijgbaar.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten