26 december 2010

Gosh - Holographic

YES! Eindelijk gevonden bij de plaatselijke kruidvat! Gosh - Holographic <3

Op de dop van het flesje staat echter 'Silver'.. Als je naar de inhoud kijkt zie je echter dat het zeker niet Gosh - Silver is!



Dit is 1 laag, op Gosh fix base coat. Hierop kan je de holo perfect aanbrengen! Ik heb de lak nu al 3 dagen op en heb wel een beetje last van tipwear.. maar dat is een stuk beter dan zonder de base coat. Dan komen er bij mij na een paar uur al flinke chips in de lak..


Prachtige kleuren heeft deze holo! De eerste keer dat ik heb op deed kon ik mijn ogen er letterlijk niet vanaf houden. Om de paar minuten keek ik naar mijn nagels. Op de foto's kan je alle kleuren mooi zien.


Dit is trouwens ook mijn kerst mani. Fijne kerst iedereen!

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten