9 december 2010

Back in town!

Santa Claus is coming to town!!! Dat zingt die mevrouw op sky radio weer de hele tijd. Het is weer bijna zover, Kerst! Wat hebben we daar weer lang op moeten wachten. Overal lichtjes, versierde bomen. Ik word er zo hebberig van..

Ik heb alleen niets wat met kerst te maken heeft voor jullie, maar van Sinterklaas! Ja, ik ben een beetje laat.. maar ik heb sowieso al een tijdje niets laten zien hier! oei..
eigenlijk kan je deze nail art ook gewoon gebruiken voor Kerst ;)


Mijn basis kleuren waren:

Duim: Catrice - Purposely Purple
Wijsvinger: Gosh - Gold
Middelvinger: Catrice - Bloody Mary to Go
Ringvinger: Gosh - Holographic (hierover later meer!)
Pink: Catrice - Spruced Up

De strepen heb ik gemaakt met nail art stripers die ik een keer op ebay heb gekocht. Ze zijn best leuk, maar ik raad ze niemand aan! Koop gewoon gelijk goede.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten