3 januari 2011

Gosh - Purple Heart


Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst! De laatste paar weken heb ik er weer een paar leuke lakjes bij gekregen. Tijdens het shoppen loop ik altijd wel even de kruidvat binnen. Deze had een heel groot assortiment! Zoveel heb ik nog nooit gezien van 1 van mijn favoriete merken: Gosh. Hier heb ik dan ook wat van meegenomen. Wat ook heel fijn was, op dat moment was er een 1+1 gratis actie. Deze gold ook voor merken als catrice dus daar heb ik ook maar even wat van meegenomen. Een van mijn nieuwe aanwinsten is deze.



Gosh – Purple Heart is een heel mooi lakje! Niet te opvallend paars, maar lekker subtiel. Er zitten genoeg glitter deeltjes in voor de paarse glans. Dit zit allemaal in een donkere lak, die in bepaald licht groen is.





Met deze lak heb ik gelijk ook de Gosh – Fix Base Coat gekocht. Hier ben ik echt heel tevreden over! Normaal krijg ik best snel chips uit mijn nagellak, maar toen ik het er deze keer na 4 dagen weer af haalde was het eigenlijk nog niet nodig. Mijn lak zat nog perfect! Echt een aanrader dus. Wel jammer dat ook het verwijderen van de nagellak gelijk wat moeilijker gaat..


Xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten