15 juni 2011

My first OPI

Het was weer een pijnlijk lange afwezigheid van mijn kant.. Ik ben 10 dagen in Tirol geweest met school! Het was heel erg zwaar, maar wel een super leuke ervaring!


Het grootste deel van de reis hebben we met het vliegtuig gedaan en vliegen betekend tax-free shoppen! Bij het vliegveld van München stond een schap vol OPI lakjes me heel hard te roepen. Ik kon het niet meer weerstaan..


Helaas waren er ook een heleboel lakjes niet. Meestal sta ik bij de Sephora even te kwijlen bij de Alice in Wonderland collectie en ik wilde heel graag de witte shatter van het Grand Slam setje. Gelukkig was het alsnog niet zo moeilijk om wat leuks uit te zoeken! Het zijn geworden: Austin-tatious Turquoise en Cuckoo For This Color. 


Bij thuiskomst heb ik gelijk even gebruik gemaakt van mijn nieuwe nagel wielen. Links zie je  Cuckoo For This Color. Beide lakjes hebben een prachtige glans! Ik ben heel blij dat ik eindelijk OPI lakjes heb gekocht.

In de Tax-Free shops kost een OPI nagellak €12,90.

xx
Kayleigh

1 opmerking:

  1. zoo jaloers, i love opi!
    Op asos.com kun je ook voor 10 euro opi lakjes krijgen (: je moet dan wss wel verzendkosten betalen..

    BeantwoordenVerwijderen