4 mei 2011

THIS SCREAMS SUMMER!

Echt waar! Dit is echt de ultieme zomerse nagellak voor mij, alleen een holo kan hem nog verslaan! Het is Japanese Koi.


Toen ik hem op deed schrok ik toch wel even hoor.. Het valt lekker op. Oranje is al een opvallende kleur en dan ook nog neon. I love you, China Glaze!
Met koninginnen dag had ik natuurlijk ook oranje nagellak op, maar niet deze. Japanese Koi is een beetje te rood om het echte oranje gevoel bij mij los te maken.
Ik vind Oranje een kleur die alleen goed staat met lekker weer, het liefst ook als je al een beetje een kleurtje hebt! De foto heb ik gemaakt voor het heerlijke weer van de afgelopen tijd, dus ondertussen ben ik gelukkig al wat bruiner. Het zonnetje is nu helaas weer afwezig, maar zodra hij terug komt staat Japanese Koi ook weer klaar.


xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten