10 mei 2011

1+1 gratis bij Kruidvat

Dan denk je vast, alweer?! Ja, alweer. Maar nu op alles wat met je nagels te maken heeft. Jep, alle nagellak, remover, verzorging, enz. Ik heb met de vorige actie niets gekocht, maar nu kon ik me niet meer inhouden!


Ik kocht 4 Catrice nagellakjes en een Gosh - Base/top coat. De laatste was al met 50% korting dus extra goedkoop nu. Hij gaat er ook uit volgens mij, maar ik vind hem heel goed! Ik heb hem gekocht als back-up. De Catrice lakjes zijn: Dirty Berry, I Scream Peach, Absolutely Chinchilly, Man Go Tango.


Ook kocht ik dit setje van Herôme. Het is de wonderpen met een glasvijl in hard hoesje. Lekker voordelig trouwens! De glasvijl kost normaal al 9,95, maar dit setje ook(en dat zonder extra korting).


In totaal kostte dit me 13,49 en ik heb dus ook 13,49 bespaard!

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten