20 mei 2011

I Scream Watermarble

Dit is ook een van mijn nieuwe Catrice lakjes. I Scream Peach is al een tijdje in het vaste assortiment maar ik had hem nog niet, omdat ik eigenlijk niet van dit soort kleurtjes hou. Koraal vind ik niet mooi en roze ook niet en deze lijkt eigenlijk een beetje op allebei die kleuren. Maar toch vind ik hem best mooi, haha!


Mijn handen lijken met deze nagellak gelijk heel bruin! Nu ik hem op hem vind ik het resultaat erg leuk. Ook wilde ik een keer een watermarble proberen. Wat betreft de kleuren is hij heel erg mislukt, je ziet nog een enorme VNL! Catrice - Walk In The Woods is geen geschikte watermarble kleur.. Ik ga het zeker snel nog een keer proberen!

Catrice nagellak is te koop bij Kruidvat of Trekpleister voor €2,49

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten