7 februari 2011

Green Hawaii

Wow! We zijn alweer een week verder in Februari. De winter ligt alweer bijna achter ons. Eindelijk een kans om dit lakje op te doen! In December heb ik hem al gekocht, in de uitverkoop van de Kruidvat! Ik betaalde nog maar 3,50 voor dit lakje, al was dat op dat moment niet veel goedkoper omdat Gosh de aanbieding 1+1 gratis had! Alsnog moest ik dit lakje gewoon kopen, korting blijft korting xD


Green Hawaii is een lakje met veel glitters in een groene basis. Ik zou zeggen dat het een beetje mosgroen is. Het is in ieder geval een hele vrolijke kleur! Ik krijg er nog meer zin in de zomer van.
Op deze foto heb ik geprobeerd de kleur zo goed mogelijk te laten zien:


De lak dekt best goed! Na twee laagjes had ik geen VNL meer. Ik ga de volgende keer wel een andere groene lak eronder doen. Door de glittters krijg je na de tweede laag geen mooi strak resultaat meer. Er ontstaan een soort kleine groene bultjes doordat je over de andere glitters heen lakt. Dit is heel jammer, want ik vind het verder echt prachtig en blijf maar kijken naar mijn nagels.


Ik heb deze lak gevonden tussen de uitverkoopjes, hij is op dit moment niet meer te koop! Helaas is hij ook moeilijk te vinden via Ebay of je moet de hoofdprijs willen betalen..

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten