21 januari 2011

Dupe

De nagellak van Chanel is zeer geliefd maar voor velen te duur. Ik ben 1 van die velen. Met mijn studenten budget kan ik niet zo veel kopen en dan koop ik liever meerdere goedkope dingen dan 1 duur product. Een goedkope dupe van een duur merk is dan ook altijd leuk om te hebben. Toen ik deze zag wist ik dat ik hem moest hebben!


Dusty Mauve van Barry M is dé dupe van Chanel - Paradoxal. Het is een mooie donkere paarsachtige kleur met paarse shimmer. Helaas zie je die prachtige paarse shimmer heel slecht, zeker met dit weer. Alsnog vind ik dit een hele mooie lak, die je echt een beetje een chic gevoel geeft. Gewoon, omdat het lijkt alsof je echte Chanel op hebt en omdat het zo'n aparte kleur is.

Ik kocht mijn Barry M nagellak via alice and jo's havesentials voor €3,99

xx
Kayleigh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten